onsdag 19 juni 2013

Vakdags igen

Stare och nötskrika är det enda jag sett hittills men kvällen har bara börjat än. Maten ligger och väntar på gästerna, hoppas det kommer någon som är sugen - blir ju lite roligare då. Getingboet från sist var nedrivet när jag kom hit så det slängde jag ut, känner inte för något sånt sällskap idag. Fick lite panik förut, min mobil bara dog helt plötsligt, vägrar starta upp. Har googlat lite och hittat ett knep jag ska prova för att se om den kommer igång igen, är ju inte utan att man blir lite orolig. Mobilen är man ju ganska beroende av, svårt att idag begripa hur sjutton man klarade sig förr men då var det väl så att var man hemma så svarade man om någon ringde annars fick de prova igen senare, det var inte mer med det. Käre tid idag har man ju allt i mobilen - mejl , internet, kalender, klocka osv.

Igår kväll var vi ett gäng tjejer från JAQT på Huntyards & Berras för att skjuta i deras skyttebiograf. Jag hade så sett fram emot det.Vi delade upp oss i grupper om 4 i varje, när de första kom ut helt lyriska efter sitt skytte gick nästa gäng in. De hann inte börja förrän det gick en säkring någonstans i byggnaden och allt blev mörkt, vi satt kvar och pratade skit nån timma i väntan på att det skulle komma igång igen men till slut gav vi upp och åkte hem. Men vi fick en ny tid inbokad på måndag då allt förhoppningsvis ska fungera.

Händer inte så vidare värst mycket här ikväll vad det verkar ..

1 kommentar:

  1. Du ska se , snart kommer det en gris o vi får se bilder:-)
    Vilda lämnade ikväll till Strängnäs....imorgon åker resten. Lite trist men roligt samtidigt!

    SvaraRadera